Sąlygos ir taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios KOKO prekių pirkimo/pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes KOKO el. parduotuvėje.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas apie bet kokius pakeitimus informuojamas KOKO el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant KOKO el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:

  • 1.3.1. Veiksnūs fiziniai asmenys, t. y., asmenys sulaukę pilnametystės ir kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
  • 1.3.2. Nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie gali savarankiškai disponuoti savo pajamomis;
  • 1.3.3. Juridiniai asmenys;
  • 1.3.4. Visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes KOKO el. parduotuvėje.

1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.

1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma KOKO duomenų bazėje.

2. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

2.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo/pardavimo sutarties su KOKO el. parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui vadovaujantis nurodymais pagal šių taisyklių 8. punktą – prekių ir pinigų grąžinimas, ne vėliau kaip per 14 (keturioliką) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos.

2.2. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.

2.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

2.4. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis (tel./el. paštu).

2.5. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

3. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka ir terminai

3.1. Elektroninėje parduotuvėje www.kokoshop.lt Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę, nebent ši el. parduotuvė nepasiekiama dėl techninių kliūčių.

3.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.

3.3. Prekių kainos KOKO el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.

3.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

3.5. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

3.6. Atsiskaitymas iš anksto suformuotu ruošiniu, bankiniu pavedimu per saugią mokėjimo sistemą Montonio…

3.7. Atsiskaitymas paprastu bankiniu pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas…

3.8. Atsiskaitymas kurjeriui grynaisiais ar bankine kortele pristatymo metu nėra galimas.

3.9. Pardavėjas pirkėjui išrašo sąskaitos faktūros elektroninį variantą, išankstinės sąskaitos variantas, nurodytu el. paštu, gaunamas iš karto po užsakymo patvirtinimo. Galutinė sąskaita faktūra išrašoma po apmokėjimo, popierinis tokios sąskaitos variantas įteikiamas kartu su prekėmis arba elektroninis – išsiunčiamas el. paštu.

4. Prekių pristatymas

4.1. Pirkėjas, kurio apmokėjimo už produktus suma viršyja 50 Eur, turi teisę į nemokamą prekių pristatymą, jo nurodytu, pasirinkto paštomato adresu.

4.2. Pristatymas vykdomas pirkėjo nurodytu adresu, į pasirinktą paštomatą.

4.3. Apie pristatytą siuntą informuojama SMS žinute. Siunta LP express arba Omniva siuntos taške saugoma 3–7 kalendorines dienas.

4.4. Siuntos klientams yra pristatomos darbo dienomis pagal siuntų tarnybų darbo valandų grafikus.

4.6. Prekės, esančios Pardavėjo sandėlyje, po užsakymo apmokėjimo išsiunčiamos Pirkėjui per 1–2 darbo dienas visoje Lietuvoje.

4.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

4.8. Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti išorinę siuntos būklę dar dalyvaujant kurjeriui.

4.9. Priėmus siuntą ir pasirašius manifestą be pastabų, laikoma, kad siunta perduota kokybiška.

4.10. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje.

4.11. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų.

4.12. Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti asmeniškai el. paštu: parduotuve.kokoshop@gmail.com

Pirkinių krepšelis
Į viršų